gry tekstowe

strona o grach tekstowych

Beyond Zork

Producent: 
Wydawca: 
Rok (pierwsze wydanie): 
Język: 

Data utworzenia

niedziela, Styczeń 15, 2012 - 08:48

Ostatnia aktualizacja

piątek, Marzec 1, 2013 - 10:46

Spora część fanów Infocom'u, Beyon Zork'a uważa za ostatnią „oficjalną” część serii Zork, ponieważ kolejne „Zorki”  (takie jak np.: Zork: Nemezis, czy Zork Grand Inquisitor) zostały już stworzone po przejęciu Infocomu przez Activision. Beyond Zork odchodzi nieco od kanonu wcześniejszych produkcji Infocomu opartych tylko i wyłącznie na tekście, i w większości przypadków na rozwiązywaniu zagadek. Zostały wprowadzone dość prymitywna mapa wyświetlana na ekranie, statystyki, które praktycznie zawsze spotykamy w grach RPG (wytrzymałość, siła, zręczność, inteligencja, szczęście) oraz elementy walki.

Celem gry jest odzyskanie Kokosu Quendor'u, niesłychanie potężnego artefaktu zawierającego w sobie całą magię, a raczej Magię (przez duże „M”), który wpadł w szpony niewymownie paskudnej bestii – Ur-grue'a. Ur-grue potrafi otoczyć siebie ciemnością, przez którą mogą się przebić tylko promienie słońca. Tak więc aby uniknąć niewyobrażalnych konsekwencji, w jakiś sposób trzeba bestii odebrać kokos.

Rok (platforma): 
Platforma: 
Pobierz pod MS-DOS: 
Okładki: 
Screeny MS-DOS: 
Wycinki prasowe: 
Amiga Format: 
Commodore User: 
ST Action: 
The Games Machine: 

Dodaj komentarz

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
Wysyłając dane z tego formularza akceptujesz politykę prywatności Mollom.