gry tekstowe

strona o grach tekstowych

Adventure Quest

Kategoria: 
Producent: 
Wydawca: 
Rok (pierwsze wydanie): 
Język: 

Data utworzenia

niedziela, Marzec 4, 2012 - 00:45

Ostatnia aktualizacja

czwartek, Styczeń 24, 2013 - 12:19

Śródziemie to ciche i spokojne miejsce. Problemy w Władcą Ciemności, Sauronem, przeszły do zamierzchłej historii, a smoków nie widziano od czasów splądrowania miasta Esgaroth. Elfy odpłynęły na Zachód setki lat temu, po uratowaniu swoich towarzyszy z lochów poniżej Colossal Cavern.
Doprawdy nic interesującego nie wydarzyło się przez wieki; prości ludzie prowadzili spokojne, przyziemne życie, z którego byli całkiem zadowoleni. Przynajmniej tak było do zeszłego roku.
Po atakach oszalałych, dzikich zwierząt na magazyny i odległe gospodarstwa, wskutek czego ludzie tysiącami uciekali na południe, przyszła niespotykana susza a wraz z nią kompletny brak upraw i nieurodzaj. Oddziały zbrojnych wysłano na północ aby utrzymały porządek, jednak zostały zaskoczone, zaatakowane i zdziesiątkowane. Przyszła armia niezliczonych zastępów orków. Zapanowała panika. Zebrano wojska Śródziemia i wysłano je na północ. Nie było wieści od nich, ale podobno stacjonują w pobliżu Amon Sul.
Wtem u bram Minas Tirith pojawił się posłaniec. „Mój pan Agaliarept wzywa was do poddania się. Nawet teraz Jego armia, miażdżąc wszystko na swej drodze, prze ku tobie, a On sam nie może zostać pokonany w bitwie. Jeżeli się poddasz, spotka Cię dobrodziejstwo godnej śmierci. W przeciwnym razie, gdy zostaniesz już pokonany, będzie znacznie gorzej. Na podjęcie decyzji masz tydzień.”

Okładki: 
Screeny Commodore: 
Wycinki prasowe: 
Computer & Video Games: 
Popular Computing Weekly: 
ZX Computing: 

Dodaj komentarz

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
Wysyłając dane z tego formularza akceptujesz politykę prywatności Mollom.